F1 2011

88 %

Popis produktu

Parametry produktu

Žánr
závodní
Doporučený věk
od 3 let

Recenze

  • , zakoupeno v cheapgame.cz

    Doporučuje produkt

    100 %

    Maximálna spokojnosť

  • , zakoupeno v GameExpres.cz

    Doporučuje produkt

    100 %
    • hra pro dva hráče

    hra je velmi realistická. doporučuji produkt všem kdo se rád kouká na F1

  • , zakoupeno v Originalky.cz

    Doporučuje produkt

    90 %
    • dost dobry odvar kdo rad jezdi F-1
    • nemam nic

    mam rad vůni benzinu a rychlých kol

Parametry produktu

Žánr
závodní
Doporučený věk
od 3 let

Popis produktu

Objednejte si hru na GameLeader a exkluzivně získejte plakát s motivem hry. Předobjednejte si F1 2011 do 18. září 2011 na GameLeader a získejte exkluzivní dárek - Stříbrný talíř pro vítěze s Vaším jménem a siluetou formule, pouze na GameLeader. Na talíři bude gravírováním vyryto Vaše jméno. Jakmile budete mít předobjednáno, zašlete nám své jméno a příjmení na email [email protected] (nejpozději do 18. září 2011), talíř Vám pak bude doručen spolu s hrou. Text emailu uvádějte nejlépe v tomto formátu: Číslo objednávky: 000 Jméno a příjmení: Abc Jkl (max. 15 znaků, viz níže) Jméno a příjmení uvádějte to, které chcete mít na talíři vyryto. Nemusí být shodné se jménem na předobjednávce. Jméno i příjmení uvádějte včetně diakritiky (háčky a čárky nad písmeny). Vaše jméno bude na známce uvedeno přesně tak, jak nám jej uvedete v emailu. Délka jména včetně příjmení by neměla přesáhnout 15 znaků. Delší jména můžete zkracovat (například S. Procházka) nebo použít přezdívku. Využijte jedinečné příležitosti a získejte exkluzivní dárek k F1 2011. Pokračování famózních závodů F1 na sebe nenechalo dlouho čekat a po bestselleru F1 2010 vychází pokračování pro sezónu 2011. Codemasters mají v plánu toho s letošním dílem podniknout mnohem více a rozhodně nepůjde pouze o přidání nových tratí a jezdců, chtějí dovolit hráčům stát se skutečnými piloty. Hráči budou v F1 2011 vyzváni k tomu "být řidičem, žít život a závodit" za pomoci široké škály technických a herních zdokonalení na trati i mimo ní a značně rozšířených soutěžních a kooperativních prvků multiplayeru. F1 2011 bude zahrnovat všechny oficiální týmy, jezdce a okruhy od vysoce očekávaného mistrovství světa 2011 FIA Formula One World Championship, včetně aktuálního současného mistra světa Sebastiana Vettela. Sezóna 2011 také přinese debut Velké Ceny Indie na mezinárodním závodním okruhu Jaypee a návrat kultovního okruhu Nürburgring.

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

7zákazníků doporučuje produkt
1zákazník nedoporučuje produkt
88 %
průměr z 30 hodnocení
5
18 ×
4
9 ×
3
2 ×
2
1 ×
1
0 ×
  • , zakoupeno v cheapgame.cz

    Doporučuje produkt

    100 %

    Maximálna spokojnosť

  • , zakoupeno v GameExpres.cz

    Doporučuje produkt

    100 %
    • hra pro dva hráče

    hra je velmi realistická. doporučuji produkt všem kdo se rád kouká na F1

  • , zakoupeno v Originalky.cz

    Doporučuje produkt

    90 %
    • dost dobry odvar kdo rad jezdi F-1
    • nemam nic

    mam rad vůni benzinu a rychlých kol

  • , zakoupeno v Herní svět

    Doporučuje produkt

    80 %
    • dobrá grafika

    Hra je dobře propracovaná.

  • , zakoupeno v Herní svět

    Doporučuje produkt

    90 %
    • super grafika,pro náruživé fanoušky F1 vřele doporučuji
    • nevím

    Koupila jsem ho manželovi a synovi a jsou opravdu velmi nadšení zatím nejlepší závody a grafika ze závodních her

  • , zakoupeno v Originalky.cz

    Nedoporučuje produkt

    70 %
    • novinky va hře
    • horši grafika na ps3 než u F1 2010

    Ten kdo vaha mezi F1 2010 a F1 2011 tak at koupi rozhodne F1 2010.

  • , zakoupeno v Herní svět

    Doporučuje produkt

    100 %
    • kooperativní šampionát, déšť, Kers-DRS, splitscreen
    • málo změn, omezení nastavení, modely postav,splitscreen bez kvalifikace (škoda)

    Kdybyste se mě zeptali začátkem týdne na to, jak moc Codies letos makali v boxech, pravděpodobně bych jen výmluvně obrátil oči v sloup. Preview verze nových formulí sice naznačovaly, že se nic důležitého od minula nerozbilo, ale většina zlepšováků se dala vysvětlit změnou pravidel a klasickou technologickou setrvačností.Od poslední bety k finálnímu buildu se ale někdo sympaticky vzepjal. Nájezd do finálního kola prostě vyšel na jedničku, takže když teď zpocenýma rukama - po nějakých pěti hodinách nepřetržitého kroužení - sepisuji první řádky, zjišťuji, že rozhodování o číslovce v závěru recenze bude těžší, než by se mohlo zdát. F1 2011 totiž chce být víc než jen aktualizovanou verzí s opravenými resty.

    Boostuj, morfuj, předjížděj!

    Když pominu škatulata v soupiskách (ta se dějí tak často, že ani vydaná verze není aktuální, protože počítá se situací na začátku sezóny) a traťovém kalendáři, je největší změnou zavedení nových pravidel. Do kokpitu vám přibyl systém rekuperace brzdné energie KERS (v podstatě nitro) a upravovat můžete i nastavení přítlačného křídla DRS, které vám na rovince přidá pár bodíků na maximálce.

    Pneumatiky Pirelli hrají celkem šesti barvami podle zvolené směsi, ale nemusíte se bát, že byste z toho všeho měli guláš. DRS se dá během závodu používat jen po omezenou dobu a na pevně daných místech, KERS rychle vyplýtváte na rovinkách a budete mít alespoň pocit, že máte nějakou tu rezervu na taktizování (soupeři zjevně KERS používají také, ale na jejich výkonech, zejména v kvalifikaci, to vidět není).
    Tyhle bonusové vychytávky jsou něco jako řešení shora. Působí až arkádovým dojmem, ale schválila je samotná FIA, takže za tím nemůžete hledat snahu o senzacechtivost. Navíc jsou obě funkce implementovány opravdu citlivě a umí být dobrým sluhou, ale i zlým pánem. Při plně nabitých zásobnících jsem občas na trati „zaprasil“ a zkoušel zapínat DRS při výjezdu ze zatáčky a ještě mu přitopit KERSem. Hodiny na sebe nenechaly dlouho čekat.

    Při vypnutí všech asistencí je i v gamepadu cítit nový model chování pneumatik. Pirelli zahrnula Codemasters „terabajty“ svých dat a výsledkem je hmatatelná duše závodního kaučuku. Nezahřáté gumy tropí neplechu mnohem častěji a agresivní jízdou na tvrdých směsích po pěti kolech rychle ztrácíte grip.

    Více než předtím je cítit, že po zahřátí gum na optimální teplotu (po dvou, třech kolech) máte jen krátké okno několika kol, abyste podali, co nejlepší výkon. Pak musíte buď měnit pantofle nebo riskovat jízdou na hraně přetáčivý smyk, výlet do kačírku nebo totálku. Pneumatiky dostávají pořádně zabrat i proto, že jsou Codemasters více nakloněni krácení zatáček přes obrubníky. V reálu běžná taktika jemného katování byla v minulém ročníku často nekompromisně trestána. Tady vám projde, ale musíte vědět jak na to a brát ohled na fakt, že gumy při podobných manévrech trpí. A praskají.
    Sex, drogy a šampaňské

    Kromě gumování otravných chybiček se Codemasters zavázali také k rozšíření kariérního módu a zavedení dalších důvěrně známých prvků formulového cirkusu. Nakonec to vyšlo tak nějak napůl. Kariéra pořád vypadá stejně - váš přívěs je sice honosnější a bohatší je i nabídka úkolových misí (ať už v samostatném Proving Grounds nebo přímo v kariéře), ale jinak všechno působí stejně a poněkud strnule.

    Vyhráváte závody, sem tam vám přijde mail a před očima vám rostou zkušenostní levely, jenže... žádný přímý dopad na dění kolem vás to nemá! Když se vám daří, má na vás stáj čím dál tím přísnější nároky, co se týče umístění, ale animace plácání po zádech a stále stejně unylé maily spíše demotivují. Přitom by stačilo tak málo: po každém zvýšení levelu hráče oblažit nějakým štěkem ze zákulisí (koupil sis novou jachtu, stáj ti za odměnu dala sporťák, sehnal si další sponzory, děláš reklamu na Kostelecké uzeniny atd.), popřípadě vpravit do mailu trochu osobního přístupu. A hlavně při rychlém průniku na vrchol věci trochu popohnat.Jistě, na titul mistra světa máte pět sezón, ale i na střední obtížnost lze, zvlášť s tréninkem z minula, rychle unikat zbytku pole. Na easy navíc všem nadělujete za závod desítky vteřin. A přesto se o vašich deseti vítězstvích v řadě během nováčkovské sezóny mluví nevzrušeně a velké stáje vám nabídnou post třeba až po druhé sezóně. O tom, že dlouho dřepíte na postu týmové dvojky ani nemluvě. Tady by to určitě chtělo věci rozhýbat.

    Rozhýbat naopak nepotřebují traťoví maršálkové. Stojí za bariérami a mávají ostošest vlajkami, zvlášť když si povolíte plná pravidla a fyzické poškození. To jsou nutnosti, pokud chcete spatřit jednu z nejdiskutovanějších novinek - bájný safety car. Posledním požadavkem je ještě délka závodu minimálně 20 % (jde jezdit i na tři kola, ale připravíte se o vzrůšo z DRS a boxů). Ale zatímco penalizace se opět rozdávají i za sporné kontakty, způsobit bordel, při kterém by se na trať vydal Mercedes SLS AMG, se nám povedlo jen jednou. A nebylo to úmyslně.

    Celé pole se v takové chvíli srovná do vláčku a... však to znáte z televize. Není na tom nic moc vzrušujícího, ale je to další dílek do skládanky. Ještě aby se tak dalo to SLSko řídit. Nebo kdyby vyjíždělo na trať do zahřívacího kola. To pořád chybí. Zřejmě si tvůrci schovávají pár trumfů do dalších ročníků. Je to podivná absence, když už tu ten safety car je. Možná, že se umělá inteligence ještě nenaučila kroužit sem tam při zahřívání gum. Mezer v jejím vzdělání je pořád ještě hodně.Kdo dřív přijde, ten dřív mele. To ví přece každé tele

    Ale vyprávějte to virtuálnímu Timo Glockovi. Pro některé z jezdců, bez ohledu na zvolenou obtížnost, je ideální stopa posvátnou půdou, z níž je třeba jakéhokoliv vetřelce vypudit za cenu zlomených nosů, urvaných difuzorů a penetrovaných pneumatik. Chronické sklony k probržďování umělou inteligenci štvou natolik, že vás na výjezdech smete, naprosto ignorujíc, kdo byl na vnějším apexu první. Nažer se šutrů v kačírku nebo jeď brečet do boxů s orvaným monopostem. A možná i nějakým tím povinným průjezdem.

    Pokud máte výkonnostní převahu, snadno podobným křivdám ujedete, ale v závodech tělo na tělo to vyloženě zamrzí, zvlášť v dlouhých bitvách, kde každé zaváhání může znamenat vrásky na čele majitele stáje. Mám hrozně rád trať v Monaku, ale jízda v chumlu mi tu připomínala získávání nejtěžších licencí v Gran Turismo 5. Jeden ťukanec a jdete zpátky na start. Fascinující trať a ozdoba každého ročníku tak rázem mutuje ve výkladní skříň frustrace.Všechny tyhle Černé Petry ale přebíjí trumfové eso v podobě vlastního požitku z jízdy. Už loni to byla fantastická zábava, která během půl tuctu zatáček pohltila skalní fandy i rekreační hltače asfaltu, ale teď je všechno ještě živější a "opravdovější". Hezčí kokpity, o chloupek vychytanější efekty počasí a denní doby, ale hlavně nelidský úprk na rovinkách a brutální zpomalování do zatáček, kdy jsou ta géčka skoro až hmatatelná.

    Monopost je neklidnější, rozdíly mezi jednotlivými povrchy výraznější, ale přesto vše působí čitelněji. Je to logická zkušenost daná desítkami odježděných hodin nebo přibylo informací, které jsou ve třístovce metány na průzor vaší helmy? Troufnu si říct, že druhá varianta je pravděpodobnější. Ta evoluce sahá daleko za rámec kosmetiky, a i když v jistých věcech jsou Codies až moc opatrní (nebo na ně prostě nebyl čas), jinde je zas vidět pokorné naslouchání komunitě. V multiplayeru teď může hrát až šestnáct živých duší (oproti loňským dvanácti) a časem to třeba dotáhneme až na těch čtyřiadvacet. Spolu s novou možností hrát multiplayer kooperativně (dva hráči ve společné stáji) by z toho mohla být online liga bez kompromisů.Jen blázni spěchají. Ale pár se jich naštěstí vždycky najde

    V tom zmizíkování stávajících kompromisů Codemasters opravdu odvedli slušný kus práce, aniž by si při tom rozhodili ten fungující zbytek. Tímhle tempem nebudou mít za dva roky co dělat. Tou dobou ale Formule 1 přejde k další razantní změně pravidel, a pokud tu ještě její virtuální obdoba bude, jednoznačně se tím potvrdí, že někdo svojí práci dělá víc než svědomitě.

    Otupen oprašováním vavřínů v podání EA Sports teď nějak nejsem schopen vymyslet, zda někdo zvládá pečovat o sportovní sérii s podobným nadšením jako tihle borci, milující nejrychlejší závodní disciplínu na světě. I to je jeden z důvodů, proč se hodnocení přehoupne k osmičce. Rád bych si to obhajoval dál, ale sezóna nečeká. O víkendu se za umělého osvětlení jede Singapur (ve hře skvěle nasimulováno), a je potřeba trénovat. Zařaďte vyšší rychlost a hybaj do krámu, ať stihnete kvalifikaci.

  • , zakoupeno v Alza.cz

    Doporučuje produkt

    100 %
    • Široká nabídka sortimentu, slušné ceny.
    • o ničem nevím

    Bezvadný obchod, příjemní lidé, rychlost dodání zboží, rád zde nakupuji

  • Možná trochu uspěchaný, ale rozhodně důležitý zářez v teprve se rozkoukávající sérii. Co se týče licencovaných motorspor...

    Zobrazit celou recenzi na games.tiscali.cz

{"Oblíbené kategorie":[["Zdravotní chodítka","https://zdravotni-choditka.heureka.cz/"],["Grafické karty","https://graficke-karty.heureka.cz/"],["Set-top boxy","https://set-top-boxy.heureka.cz/"],["Sáčky na přezůvky","https://sacky-prezuvky.heureka.cz/"],["Domácí grily","https://kuchynske-grily.heureka.cz/"],["Sluchátka Niceboy","https://sluchatka.heureka.cz/f:1576:22476870/"],["Dětské skřipce do vlasů","https://vlasove-skripce.heureka.cz/f:38589:1/"],["Vysavače s hubicí na tvrdé podlahy","https://vysavace.heureka.cz/f:24884:1/"],["Háčkované deky pro miminka","https://detske-deky.heureka.cz/f:29186:1/"],["Pánské kapsáčové kraťasy","https://panske-sortky.heureka.cz/f:29939:41986008/"]],"Vybrané značky":[["Hry na PS3 Ubisoft","https://hry-playstation-3.heureka.cz/f:8693:137747/"],["Hry na PS3 Midway","https://hry-playstation-3.heureka.cz/f:8693:137751/"],["Hry na PS3 Codemasters","https://hry-playstation-3.heureka.cz/f:8693:97148/"],["Hry na PS3 Ghostlight","https://hry-playstation-3.heureka.cz/f:8693:296531/"],["Hry na PS3 System 3 Arcade Software","https://hry-playstation-3.heureka.cz/f:8693:131234/"]],"Jak vybrat nejlépe":[["Jak vybrat šatní skříň?","https://satni-skrine.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-satni-skrin/"],["Jak vybrat CD přehrávač?","https://cd-prehravace.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-cd-prehravac/"],["Jak vybrat hodiny?","https://hodiny.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-hodiny/"]],"Vybrané produkty":[["Novaservis Metalia 1 chrom 6141,0","https://misky-na-mydlo.heureka.cz/novaservis-metalia-1-chrom-6141_0/"],["Trixie Interiérový výběh 140 x 35 x 70 cm","https://klece-hlodavce.heureka.cz/trixie-interierovy-vybeh-140-x-35-x-70-cm/"],["GrandX Silikónový sprej 400 ml","https://silikonove-oleje.heureka.cz/grandx-silikonovy-sprej-400-ml/"],["Bino Pexeso: Krtek","https://karetni-hry.heureka.cz/bino-pexeso-krtek/"],["Extol Premium 8871031","https://sekery.heureka.cz/extol-premium-8871031/"],["PRO SOCKET 2 SCREWS objímka","https://podsedlove-objimky.heureka.cz/pro-socket-2-screws-objimka/"],["DS Akvarelová barva 15ml 061 Nickel Azo Yellow","https://akvarelove-barvy.heureka.cz/ds-akvarelova-barva-15ml-061-nickel-azo-yellow/"]],"Doporučujeme":[["Apple iPhone 15","https://mobilni-telefony.heureka.cz/f:26540:51662741/"],["Parfémy","https://parfemy.heureka.cz/"],["Bazény","https://bazeny.heureka.cz/"],["PlayStation 5","https://herni-konzole.heureka.cz/playstation-5/"],["Lego","https://lego.heureka.cz/"],["Zahrada","https://zahrada.heureka.cz/"],["Nábytek","https://nabytek.heureka.cz/"],["Oblečení a móda","https://moda.heureka.cz/"]]}