Poradna GTA 5

Autor: | Vloženo: 24.05.2015 000 20:34 | Témata: Poradna GTA 5

RESET PS3 - smazaná data GTA V ONLINE?

Zdravím,
chci se zeptat.
Bohužel jsem musel resetovat celé PS3 i s uloženými daty.
Jde mi hlavně o data k GTA V ONLINE.
Když ho zapnu znovu, budu mít stále přístupné své postupy? (nakoupená auta, dům apod. v ONLINE?)
K PS3 se dostanu až za několik dní, tak se chci zeptat co mě čeká.
Díky

  • 24. května 2015 - Oficiální zástupce obchodu Skylanders.cz

    Dobrý den.

    Veškerý online obsah se ukládá na servery Rockstaru.
    Je nutné se po poté přihlásit na stejný Playstation účet.

    Veškerá data vám zůstanou.

    Hezký den.
    Technická podpora - Petr Málek
    www.Skylanders.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Michal K.

      24. května 2015 - Michal K.

      Děkuji


    • Michal K.

      24. května 2015 - Michal K.

      Co si prosím myslíte o tomhle...

      Mám problém s přihlášením k PSN.
      Naposledy jsem hrál GTA V ONLINE, druhý den jsem chtěl hrát znovu a už jsem se nemohl přihlásit.
      Píše mi to chyby 80710B36 a 80710092.
      Internet mi funguje v pořádku. I na PS3 se přes browser připojím, ale nemohu se přihládit k PSN.
      Resetoval jsem celé PS3, i do továrního nastavení a pořád nic.
      Ani přes notebook mi nejde se přihlásit k PSN.
      Už je to více jak týden a stále to samé.

      Díky


    • Skylanders.cz

      24. května 2015 - Oficiální zástupce obchodu Skylanders.cz

      Jedná se o chybu připojení.

      Tato chyba nastává při nedostupnosti nebo přetížení PSN.

      Je třeba znovu nastavit PS3 aby správně komunikovala s modemem.
      Veškeré info včetně návodu na vyřešení problému naleznete na stránce: https://www.playstation.com/cs-cz/

      Kde v pravém horním rohu stačí do pole "Hledáš něco" napsat Kod chyby např. 80710B36 a zjistíte návod na její opravení.

      Po přihlášení na stejný účet PSN zůstanou veškerá online data zachována.

      Jak GTA Online tak dalších her.

      Hezký den.
      Technická podpora - Petr Málek
      www.Skylanders.cz


    • Michal K.

      24. května 2015 - Michal K.

      Děkuji za odpověď, ale vše co je uvedené k chybám jsem provedl a problém stále trvá.
      Spoustu věcí jsem našel a zkoušel měnit nastavení serverů DNS apod ale nic nepomohlo. A pochybuji, že by byl výpadek serverů delší než týden...


    • Skylanders.cz

      24. května 2015 - Oficiální zástupce obchodu Skylanders.cz

      Pokud se k vašemu účtu nemůžete přihlásit ani přes počítač na stránkách.
      Playstation bude nutné kontaktovat podporu Sony.

      Váš účet může být z různých důvodů blokován.


      Hezký den.
      Technická podpora - Petr Málek
      www.Skylanders.cz


    • Anonymní uživatel

      27. května 2015 - Anonymní uživatel

      Dobrý den,

      Tak problém s připojením je již vyřešený.

      Důvodem těchto chyb (80710B36 a 80710092) je zablokovaná IP adresa ze strany Sony.
      Tento problém jsem vyřešil společně s mým poskytovatelem internetu a to tak, že mi přidělil jinou IP adresu a přenastavil router.
      Byl to zdlouhavý proces než se na problém přišlo, ale nakonec vše funguje.
      Žádným jiným nastavením DNS apod. podle různých návodů na internetu to nejde.
      Takže pokud se nemůžete na PSN přihlásit přes PS3 a ani přes svůj osobní PC, notebook, tablet apod. kterým jste připojení na svou Wifi, tak rovnou volejte svému poskytovateli a řešte problém s ním.
      Ušetříte si nějaký ten čas.

      Mějte se
      S pozdravem

      Michal Kubín


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.